Autor Wątek: Ekstraklasa Mod 2014!!! Dyskusja, komentarze, błędy, problemy itd!  (Przeczytany 18242 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Listopad 29, 2014, 03:27:32 pm Odpowiedź #30

Offline SlaveQ85

  • Administrator
  • Ekspert
  • ****
  • Wiadomości: 1930
  • Reputacja 263
  • Twórca "Ekstraklasa Mod" - Obecnie emeryt :)
Odp: Ekstraklasa Mod 2014!!! Dyskusja, komentarze, błędy, problemy itd!
« Odpowiedź #30 dnia: Listopad 29, 2014, 03:27:32 pm »
Teraz próbuję zainstalować wszystko jeszcze raz, bo przy pierwszym uruchomieniu nie wgrałem Fix'a, dopiero potem się kapnąłem :D.

Także jak zainstaluję, to poinformuję :).
OK
FIX powinien Ci pomóc bo inni tez tak mieli dlatego wydałem Fix który to poprawia.
Pozdro



Listopad 29, 2014, 05:00:28 pm Odpowiedź #31

Offline adamek80

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 44
  • Reputacja 0
Odp: Ekstraklasa Mod 2014!!! Dyskusja, komentarze, błędy, problemy itd!
« Odpowiedź #31 dnia: Listopad 29, 2014, 05:00:28 pm »
Niestety dalej to samo :(. No nic, czekam na Ekstraklasa mod do PES'a 15...

Listopad 29, 2014, 05:02:36 pm Odpowiedź #32

Offline SlaveQ85

  • Administrator
  • Ekspert
  • ****
  • Wiadomości: 1930
  • Reputacja 263
  • Twórca "Ekstraklasa Mod" - Obecnie emeryt :)
Odp: Ekstraklasa Mod 2014!!! Dyskusja, komentarze, błędy, problemy itd!
« Odpowiedź #32 dnia: Listopad 29, 2014, 05:02:36 pm »
Niestety dalej to samo :(. No nic, czekam na Ekstraklasa mod do PES'a 15...
Zrób mi screen z folderu z grą to zobaczę czy masz wszystko ok. Zanim wyjdzie do 15 się trochę zejdzie



Listopad 29, 2014, 05:09:07 pm Odpowiedź #33

Offline adamek80

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 44
  • Reputacja 0
Odp: Ekstraklasa Mod 2014!!! Dyskusja, komentarze, błędy, problemy itd!
« Odpowiedź #33 dnia: Listopad 29, 2014, 05:09:07 pm »
PES się uruchamia, Mod: dalej to samo...
Nie wiem, co mogę jeszcze zrobić :(.
Bardzo bym chciał mieć Ekstraklasa mod do Pesa 14.

Listopad 29, 2014, 05:14:00 pm Odpowiedź #34

Offline SlaveQ85

  • Administrator
  • Ekspert
  • ****
  • Wiadomości: 1930
  • Reputacja 263
  • Twórca "Ekstraklasa Mod" - Obecnie emeryt :)
Odp: Ekstraklasa Mod 2014!!! Dyskusja, komentarze, błędy, problemy itd!
« Odpowiedź #34 dnia: Listopad 29, 2014, 05:14:00 pm »
zrób screena z folderu z grą oraz z Ekstraklasa Mod 2014 by PESnext.pl (z obu), coś zaradzimy nie martw sie



Listopad 29, 2014, 05:35:51 pm Odpowiedź #35

Offline parcho

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja 0
Odp: Ekstraklasa Mod 2014!!! Dyskusja, komentarze, błędy, problemy itd!
« Odpowiedź #35 dnia: Listopad 29, 2014, 05:35:51 pm »
Mam ten sam problem co wanadoexelsio. Wgrywałem Fixa i nic nie działało.

Listopad 29, 2014, 05:38:49 pm Odpowiedź #36

Offline SlaveQ85

  • Administrator
  • Ekspert
  • ****
  • Wiadomości: 1930
  • Reputacja 263
  • Twórca "Ekstraklasa Mod" - Obecnie emeryt :)
Odp: Ekstraklasa Mod 2014!!! Dyskusja, komentarze, błędy, problemy itd!
« Odpowiedź #36 dnia: Listopad 29, 2014, 05:38:49 pm »
zrób screena z folderu z grą oraz z pliku Ekstraklasa Mod 2014 by PESnext.pl (z obu), kliknąć w ten plik otworzy się i zrobić screen i pokazać mi.  Coś zaradzimy nie martw sie
zróbcie te fotki i mi pokażcie



Listopad 29, 2014, 06:13:53 pm Odpowiedź #37

Offline adamek80

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 44
  • Reputacja 0
Odp: Ekstraklasa Mod 2014!!! Dyskusja, komentarze, błędy, problemy itd!
« Odpowiedź #37 dnia: Listopad 29, 2014, 06:13:53 pm »
zrób screena z folderu z grą oraz z Ekstraklasa Mod 2014 by PESnext.pl (z obu), coś zaradzimy nie martw sie

Proszę:

http://zapodaj.net/0ec13e3995119.jpg.html

http://zapodaj.net/112f1bc6700a7.jpg.html

Listopad 29, 2014, 06:24:54 pm Odpowiedź #38

Offline SlaveQ85

  • Administrator
  • Ekspert
  • ****
  • Wiadomości: 1930
  • Reputacja 263
  • Twórca "Ekstraklasa Mod" - Obecnie emeryt :)
Odp: Ekstraklasa Mod 2014!!! Dyskusja, komentarze, błędy, problemy itd!
« Odpowiedź #38 dnia: Listopad 29, 2014, 06:24:54 pm »
o kurcze źle wskazałeś folder w instalce, E-Moda wrzuciło Ci gdzies nie wiadomo gdzie :) ale na pewno nie do folderu z grą :)
weź te wszystkie pliki co masz w folderze tym http://zapodaj.net/112f1bc6700a7.jpg.html
skopiuj do folderu tego http://zapodaj.net/0ec13e3995119.jpg.html a potem wgraj fixa

wow :)
« Ostatnia zmiana: Listopad 29, 2014, 06:31:37 pm wysłana przez SlaveQ85 »



Listopad 29, 2014, 06:30:46 pm Odpowiedź #39

Offline adamek80

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 44
  • Reputacja 0
Odp: Ekstraklasa Mod 2014!!! Dyskusja, komentarze, błędy, problemy itd!
« Odpowiedź #39 dnia: Listopad 29, 2014, 06:30:46 pm »
Dzięki Slaveq, już wszystko ok. Mod zajebisty :). Po prostu jestem trochę nieogarnięty.

Listopad 29, 2014, 06:32:04 pm Odpowiedź #40

Offline SlaveQ85

  • Administrator
  • Ekspert
  • ****
  • Wiadomości: 1930
  • Reputacja 263
  • Twórca "Ekstraklasa Mod" - Obecnie emeryt :)
Odp: Ekstraklasa Mod 2014!!! Dyskusja, komentarze, błędy, problemy itd!
« Odpowiedź #40 dnia: Listopad 29, 2014, 06:32:04 pm »
Dzięki Slaveq, już wszystko ok. Mod zajebisty :). Po prostu jestem trochę nieogarnięty.
ważne że działa, cieszę się że się podoba.
Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Listopad 29, 2014, 10:13:45 pm wysłana przez SlaveQ85 »



Listopad 30, 2014, 11:17:33 am Odpowiedź #41

Offline adamek80

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 44
  • Reputacja 0
Odp: Ekstraklasa Mod 2014!!! Dyskusja, komentarze, błędy, problemy itd!
« Odpowiedź #41 dnia: Listopad 30, 2014, 11:17:33 am »
Mam jeszcze jeden problem, nie wiem z czym związany, a mianowicie kiedy za pierwszym razem wchodzę np. w Edit wybieram jakiegoś zawodnika, to wywala, tak samo jak przy pierwszym uruchomieniu (od włączenia systemu) gdy wchodzę w mecz też mnie wyrzuca, tak samo z mistrzostwami świata, ligą, pucharem itd.
Wie ktoś, co może być przyczyną tego problemu?

Listopad 30, 2014, 11:21:16 am Odpowiedź #42

Offline SlaveQ85

  • Administrator
  • Ekspert
  • ****
  • Wiadomości: 1930
  • Reputacja 263
  • Twórca "Ekstraklasa Mod" - Obecnie emeryt :)
Odp: Ekstraklasa Mod 2014!!! Dyskusja, komentarze, błędy, problemy itd!
« Odpowiedź #42 dnia: Listopad 30, 2014, 11:21:16 am »
nie wiem w szoku jestem, a reszta jest już ok, nazwy, loga, ligi itd?



Listopad 30, 2014, 12:56:10 pm Odpowiedź #43

Offline adamek80

  • Nowy użytkownik
  • *
  • Wiadomości: 44
  • Reputacja 0
Odp: Ekstraklasa Mod 2014!!! Dyskusja, komentarze, błędy, problemy itd!
« Odpowiedź #43 dnia: Listopad 30, 2014, 12:56:10 pm »
nie wiem w szoku jestem, a reszta jest już ok, nazwy, loga, ligi itd?

Tak, wszystko poza tym ok, bo chyba w waszym patchu nie ma J-League tylko jest logo ligi, a reszta: nazwa PAS League i drużyny nielicencjowane.

Listopad 30, 2014, 01:11:14 pm Odpowiedź #44

Offline SlaveQ85

  • Administrator
  • Ekspert
  • ****
  • Wiadomości: 1930
  • Reputacja 263
  • Twórca "Ekstraklasa Mod" - Obecnie emeryt :)
Odp: Ekstraklasa Mod 2014!!! Dyskusja, komentarze, błędy, problemy itd!
« Odpowiedź #44 dnia: Listopad 30, 2014, 01:11:14 pm »
Wgrałeś na lato fix jeszcze raz?